Úvod Vše o dodání Vrácení a výměna zboží

Vrácení a výměna zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

vrácení zbožíNesedlo vám oblečení? Nevadí, někdy se stane i to. Výměna nebo vrácení zboží je u nás jednoduché.. Právo na vrácení zboží bez udání důvodu máte do čtrnácti pracovních dnů od data dodání výrobku.

 

Pokud chcete zboží vrátit, musíte vrátit výrobek před vypršením období 14 dní.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZÁSILKOVNA.CZ


Reklamační asistent je služba, na základě které je možné obdržené zboží odeslat zpět k nám zdarma.

Reklamační asistent je možné využít, pokud jste zvolili jako způsob dopravy Zásilkovnu. Zásilkovna funguje tak, že nedoručí balík na konkrétní adresu, ale Vy si jej vyzvednete na kterémkoli vybraném výdejním místě (pobočce) Zásilkovny. Seznam výdejních míst ZÁSILKOVNA.CZ naleznete ZDE.

Pokud jste tedy zvolili jako dopravce Zásilkovnu a chcete zboží zaslat zpět (odstoupení od smlouvy, výměna), či chcete zboží reklamovat, je doprava zpět k nám prostřednictvím Zásilkovny zdarma. Dopravu tedy hradíme my. V takovém případě je třeba na balík s vráceným zbožím připevnit štítek Reklamační asistent a balík předat výdejnímu místu (pobočce) Zásilkovny. Reklamační asistent Vám může být odeslán rovnou v balíku po předchozí domluvě před expedicí, či odesláním štítku na Vaši e-mailovou adresu. Štítek je následně nutné vytisknout a připevnit na balík. Pokud nemáte možnost štítek vytisknout, je možné požádat obsluhu Zásilkovny, aby štítek vytiskla ona. V takovém případě nás však musíte zkontaktovat, abychom Vám sdělili číslo zásilky, které je následně nutné obsluze Zásilkovny nahlásit.

Balík není nutné předat stejnému výdejnímu místu, ze kterého jste si balík vyzvedli.

Reklamační asistent je možné využít v případě reklamace zboží, a to bez ohledu na to, jaký dopravce byl v objednávce zvolen. Je však nutné nás před odesláním balíku informovat, abychom Vám mohli zaslat štítek Reklamační asistent či nahlásili kód zásilky. Balík je následně nutné předat na výdejním místě (pobočce) Zásilkovny.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ ČESKÁ POŠTA NEBO KURÝR


Zásilku je nutné zaslat na adresu:

 

Mgr. Zdenka Hofericová - BABY BELLY

ul. Svornosti 70
94077 Nové Zámky

Slovenská republika

 

která je taky uvedena v návratce jako doporučenou a pojištěnou zásilku (nikoliv však na dobírku); zboží musí být v původním stavu, v původním obalu (i porušeném), nepoužité, nepoškozené s originálními visačkami, které nebyly z zboží odstraněny i se všemi dokumenty;

  • Vyplněný formulář Návratky, která je součástí zásilky
  • Kopii dokladu o zaplacení (Faktura od BabyBelly.cz), která Vám byla dodána.

Vezmeme zpět zboží, které není používáno a splňuje výše uvedené podmínky. Vrátíme Vám zaplacenou částku za zboží včetně poplatků za doručení zásilky nejpozději do 7 dnů po obdržení zboží a potřebných dokladů. V případě platby přes Paypal, cena zaplacená za zboží Vám bude vrácena přes Paypal na účet, který byl použit při koupi zboží. Náklady na vrácení zboží snášíte Vy.

Použitý, poškozený nebo neúplný zboží bude odmítnut. Pokud se Vám nepodaří splnit výše uvedené povinnosti, nejsme povinni vrátit zaplacenou částku a máme právo na náhradu nákladů spojených s odesláním zboží zpět k Vám.

ZÁRUČNÍ DOBA NA ZBOŽÍ

Na dodávané zboží je poskytnuta záruční doba 24 měsíců, ktera začíná běžet dnem převzetí zboží. Den převzetí je vyznačen na dokladu o doručení zásilky.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady zboží, nevztahuje se na vady vzniklé běžným opotřebením, zanedbáním řádné údržby, resp. nedodržením zásad pro účelové používání zboží.

Reklamovat lze pouze zboží zakoupené na www.BabyBelly.cz a zcela zaplacen.

Všechny výrobky zakoupené na www.BabyBelly.cz jsou dodávány spolu s doručenkou a fakturou, která zároveň slouží jako záruční doklad.

Při reklamaci je nutné zaslat výrobek na naši adresu čistý, mechanicky nepoškozené v originálním balení včetně fotokopie faktury a stručného popisu vady zboží.

Veškeré právem uplatněné záruční opravy jsou bezplatné. Při neoprávněné reklamaci je Kupující povinen uhradit náklady vzniklé řešením této reklamace.

REKLAMACE

BabyBelly.cz je zodpovědný za vadné výrobky a reklamace musí být provedena bezprostředně po zjištění vady na výrobku. Záruku je možné použít pouze na výrobky, které mají vady způsobené výrobcem, dodavatelem nebo Prodávajícím, na které se vztahuje záruka a které byly zakoupeny na www.BabyBelly.cz. Viditelné vady na novém zboží musíte reklamovat do 3 dnů.

Jste povinen reklamovat vady zboží bez zbytečného odkladu, jinak Vám zaniká právo na bezplatné odstranění vady.

Při reklamaci byste měli postupovat takto:

Musíte napsat reklamační list, ve kterém popíšete vadu, kterou chcete reklamovat
Musíte zaslat zboží a jeho příslušenství jako řádně zabalenou, doporučenou a pojištěnou zásilku, spolu s reklamačním listem a kopií faktury na adresu provozovny BabyBelly
Budeme Vás informovat e-mailem nebo telefonicky v případě, že formulář není zcela vyplněn, nebo chybí kopie faktury. Pokud Vás nebudeme moci zastihnout do 7 dnů od doručení tohoto formuláře, stížnost bude zrušena a zboží bude vráceno zpět na Vaši adresu uvedenou ve formuláři na Vaše náklady.

Potvrdíme Vám příjem zásilky a posoudíme oprávněnost reklamace do 2 pracovnich dnů po obdržení zásilky, ve složitějších případech do 30 dnů od začátku reklamačního řízení.

Budeme Vás informovat o stavu Vaší stížnosti e-mailem nebo telefonicky.

 

Nárok na uplatnění záruky zaniká pokud:

  • nepředložením kopie faktury a doplňků,
  • neoznámení zjevných vad při převzetí zboží,
  • uplynutím 2leté záruční doby zboží,
  • mechanickým poškozením zboží způsobeným Kupujícím,
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí,
  • nesprávným zacházením nebo zanedbáním péče o zboží,
  • poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami užití a ošetření,
  • poškozením zboží neodvratitelnými a / nebo nepředvídatelnými událostmi,
  • poškozením zboží náhodnou zkázou a náhodným zhoršením.

Pro více informací navštivte naše Obchodní podmínky.